Första natten

Igår, lördag, åkte vi upp till stugan för att för första gången sova där. Men först tog vi vägen om Jönköping och IKEA för att inhandla sängar. Självfallet var våningssängen vi skulle ha slut och när vi sedan skulle plocka på oss bäddmadrasser (med en grinig och trotsig son som inte lyssnade på någon) så lyckades vi ta fel storlek på en av madrasserna. Detta upptäckte vi som tur var innan vi packade upp den, så det blir till att byta den. Men det gör jag på "mitt" varuhus.

Underbart väder har vi iaf haft, 20 grader varmt mitt på dagen och strålande sol. Natten och morgonen var desto kallare. Enbart 2 plusgrader vid 7-tiden på morgonen. Det tog ett tag innan man blivit varm kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback