Bio imorgon

Jag förstår inte varför barn blir så rastlösa hela tiden. De har ju rum fulla med leksaker, något måste väl ändå finnas att göra? Idag fick jag nästa panik av barnens rastlöshet, så jag bestämde att imorgon blir det bio. Space Chimps ska vi se och min mamma följer också med (och betalar, hon hade visst fyra fribiljetter, bättre kan det ju inte bli).

Annars har jag idag försökt lära mig Vistas upplägg när det kommer till bilder och foton man laddar över från kameran. Än är jag inte riktigt hemma på det, jag tröttnade helt enkelt. Men jag har iaf bestämt mig för att ha ordning på bilderna på den bärbara datorn. På den stationära har det blivit lite si och så med ordningen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback