Fick ett ryck

Idag fick jag ett ryck och slängde in stolsdynorna i tvättmaskinen. Egentligen behövde väl inte alla tvättas, men eftersom jag inte vet hur de blir efter tvätten är det bäst att köra alla, så att de iaf ser lika ut efteråt. Dammsugit har jag också gjort. Fast bara nedervåningen. Där uppe behövs också, men lusten tog slut. Kanske kommer den tillbaka.

Jag är så sugen på nya gardiner, lampor och ny tv-bänk till vardagsrummet. Från
IKEA, såklart!

    
   
Får se om jag får köpt det lite längre fram i höst. Måste ju samråda med sambon också.

Sovrummet vill jag också göra om. Funderar på turkost där inne. Tillsammans med vitt och ek, ljust vill jag ha iaf eftersom det inte är så stort. Jag har rätt många små projekt jag vill göra här hemma vid närmare eftertanke. Köket behöver lite omsorg, likaså hallen. Dottern vill ha ny säng, vilket innebär att sonen får ta över den dottern har nu, såvida vi inte säljer den på blocket. Skulle vi behålla den innebär ju det i sin tur att sonens rum också skulle behöva ett ansiktslyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback