Jobb och sånt

Nu börjar jag landa i verkligheten igen. Började arbeta igen i måndags och det gick fint. Jag har ju sådana bra kollegor så de hade sagt till alla att de skulle lämna mig ifred fram till lunch, och det hjälpte! Inte en enda medarbetare pratade "jobb" med mig innan lunchen. Efter lunch tittade ett par lite frågande på mig som om de undrade om de kunde börja fråga om nya schemat och annat jobbrelaterat. Även min chef har varit varsam mot mig och han sa till och med att han lämnar mig ifred denna veckan! Snacka om mjukstart!

Idag började dottern i 3:e klass, de byter inte bara klassrum utan även byggnad och nytt på schemat är engelska och slöjd. Jösses vad stor hon börjar bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback