Mer shopping

Idag lämnade vi sonen hos mina föräldrar där han ska tillbringa natten. Som han har sett fram emot detta! Visserligen ringde han för att säga god natt tidigare i kväll och då hörde man gråten i halsen, lille gubben. Han är som jag var när jag var liten och skulle sova borta, alltid ledsen när det är dags att sova. Men jag tror det gått bra, nu är ju klockan midnatt och han sover antagligen hur gott som helst.

Nåväl, vi övriga i familjen åkte som bestämt till Allum för att inhandla present till sonen som fyller 5 imorgon. Vi är inte så bra på presentshopping kom vi fram till efter att vi köpt en jacka till dottern, ett par jeans till mig, en tröja och ett par kalsonger till sambon och ingenting till sonen. Tillslut hittade vi iaf lite saker. Ett Mix Max spel, krocket, målarbok, studsboll, en liten hammare och lite spik (han älskar att hamra och spika).

Nu är det dags för mig att gå till sängs. Imorgon kommer dotterns kompis hit strax innan 8 för att vara här istället för på fritids. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback