Nätshopping

Det är inte bra för min plånbok att det är så lätt att handla på nätet. Bara några små lätta "klick" och vips har man gjort av med 1000 spänn. Nu la jag precis en order på LaRedoute. Två par jeans till mig, ett tre-pack tröjor, en  munkis och ett par byxor till sonen blev det. Att det bara blev dryga 1000 kr beror på erbjudandet 15% och fri frakt. Att jag sedan med all sannolikhet behöver returnera jeansen gör ju i och för sig att slutsumman antagligen hamnar på mindre.

Jag såg ett par baggy-jeans på Vero Moda i Uppsala. Jag provade dem aldrig, men jag tror jag ska försöka göra det imorgon när jag och dottern ska på presentjakt. Fyller ju själv år snart (eller iaf hyffsat snart).

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag fick jeansen i födelsedagspresent. Jättesköna! Slå till på ett par du också! Tack för senast! Kram.

2008-08-13 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback