Annandag jul

... då kan man säga att julen är slut för denna gången, eller hur?

Julen har iaf varit bra! God mat, trevligt sällskap och många julklappar. Som jular ska vara med andra ord. Jo, det är så, att fastän jag är 33 år vill jag gärna ha många klappar under granen. Det hör liksom till. Sedan tycker jag att halva nöjet är att köpa julklappar till andra. Jag älskar det!

Idag har jag arbetat, fick gjort en hel del som jag skjutit fram allt för länge. Nu är jag ledig helgen för att sedan arbeta måndag och tisdag nästa vecka. Sedan är jag ledig till på söndag, då går jag in en kort dag för att sedan åter vara ledig två dagar. Därefter tar vardagen vid igen och det nya året kan börja på allvar. Undrar just vad det kommer med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback