Så där ja!

Då var dagens shopping avklarad. Dottern valde att följa med, så en liten klapp till henne måste klaras av imorgon. Vi åkte hemifrån vid halv sex och när vi kom fram till Backaplan och Toys ´r us blev jag glad. Parkeringen var inte full, snarare halvtom :o) Inne i affären var det folk, men ändå ganska glest mellan hyllorna. Sonens julklapp inhandlades och sedan bar det av till Coop (hela 100 m från leksaksaffären). Inne på Coop var det lugnt och skönt! Nu brukar vi handla på söndagar framåt eftermiddagen just för att det är lugnt, men jag hade lite farhågor om att det inte skulle vara så lugnt som det brukar. Men det var det!

Imorgon är det klippning för dottern 11:15 på Allum, då kommer det inte vara så lugnt, men å andra sidan ska vi inte handla något. Efter klippningen är det hem och städa för att sedan lämna av barnen hos min bror som får passa dem en stund när jag ska till jobbet (arbeta lite, men även lite julfirande). På tisdag är det min tur att  besöka frisören och därefter ska jag bara ta det lugnt och njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback