Snacka om FYND

Idag hade vi en "liten" utförsäljning av visningsexemplar från vardagsrum för oss i personalen på jobbet. Det hela började med en auktion av några utvalda möbler. Bla lite från Stockholmsserien.
Jag lyckades ropa in en fåtölj för endast 300 riksdaler, en fåtölj som i vanliga fall kostar 2495 kr.



Efter den lyckade auktionen släpptes vi in på avdelningen och där roffade jag åt mig ytterliggare en fåtölj, med ett pris
på 30% av ordinarie pris. Nu vart det iofs så att jag fick två olika klädslar på fåtöljerna, men eftersom man kan köpa
dessa separat och jag bara behöver komplettera med en så kommer jag ändå i slutändan bara ha betalat 1730 kr
för båda två plus extra klädseln. Alltså 765 kr mindre än vad 1 hade kostat till fullpris. Är inte det ett fynd så vad är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback