Lite bilder

Alltid när man sparar över bilderna från kameran finns där ett antal bilder på Fanny och självporträttsbilder på Elin. Dags för en egen kamera till dottern?Självporträtt nr???

Kanske dags för en egen kamera till dottern? Alltid när man laddar över bilder från kameran finns där ett antal kort på Fanny och Elin.

Nåväl, här kommet några få bilder från veckan som gått. Fotade visst inte så mycket, så jag lovar att ta fler bilder under nästa tripp.

Min pappa var uppe över helgen och hade då lånat lite maskiner av sin bror. Golven fick sig ett lyft!

Far min ligger på alla fyra och slipar golv. Han var uppe över helgen och hade då lånat med sig golvslipmaskin från sin bror. Här slipas golvet i barnens rum. Där låg tidigare en vinröd heltäckningsmatta. Ett rejält lyft med andra ord. Även golvet i hallen blev slipat och där lutade vi det också. Blev superfint! Angående bilder från landet och dess renovering så funderar jag på att fixa en till blogg med bara landet med före och efter bilder. Vi har ju endel storartade planer ;o)

Sambon och barnen fiskade en kväll.

Sambon och barnen fiskade en kväll. Det nappade lite, men de lyckades inte få upp någon firre. De får allt öva lite till. Sonen ser aningen sur ut, men han var faktiskt rätt glad. Speciellt när han fick bada lite senare.



I Mösseberg fanns en mycket populär linbana.Som sagt, populär

På Mössebergs djurpark fanns ett par lekplatser också, där det på den ena fanns en linbana. Den var populär hos barnen må jag lova. Mösseberg lär vi besöka fler gånger. Där var hur fint som helst med en vidunderlig utsikt över Falköping, lekplatser, djur, en helt okej restaurang med humana lunchpriser och en liten badsjö för ett svalkande dopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback