Nedräkning

Då har nedräkningen dragit igång på allvar. Nedräkning till semestern... Sambon har redan semester (från i måndags), själv får jag vänta i ytterligare 11 dagar innan första semesterdagen. Men det är "bara" 7 arbetsdagar kvar.
Skönt är att jag ligger bra till på jobbet. Schemana är klara och ligger nu hos HR för granskning. Jag hoppas att allt ser bra ut så att jag kan dela ut dem till medarbetarna innan jag går på semester.

Annars är det endel rörelser på gång på jobbet. Folk som byter "hus" och även några som väljer att sluta helt på IKEA för att gå vidare externt. Själv tvivlar jag på att jag någonsin kommer sluta där jag är nu. Inte för att jag inte vill, utan snarare för att jag känner mig för feg. Man vet ju alltid vad man har men inte vad man får...
Men sådana känslor går som bekant i vågor, så vem vet, någongång kanske även jag "går vidare" som det så fint heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback