Nu är det nära

Bara tre arbetsdagar kvar till semestern. Eller egentligen bara två och en halv. På torsdag planerar jag bara arbeta halvdag och gå hem någon gång runt lunch. Det tycker jag att jag förtjänar!

Till stugan bär det av redan på torsdag eftermiddag och det ska bli så skönt! På tisdagen veckan efter kommer ett par vänner med familj upp. Vi tänkte vi skulle ta en sväng till
Mösseberg där det finns en liten djurpark med olika lekplatser också. I närheten ska det även finnas en liten badsjö, det blir en bra barnaktivitet. Får hoppas att vädret vill bli lite bättre bara. Vad händer med somrarna nu för tiden? När jag var liten var det minsann alltid strålande sol och runt 25 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback