Så kom vintern....

.... 3 månader försent. *suck*

Nu, lagom till påsk har vi ett vackert vitt vinterlandskap utanför fönstrerna. Var detta verkligen nödvändigt? Jag hade lätt klarat mig utan denna snön. Jag som började se fram emot våren och att få åka till stugan över helgerna. Men den tiden kommer väl den också.

Just nu tar jag en paus från arbetet. Idag gör jag klart det allra sist på sommarschemat så att jag kan lämna det till HR för gransking imorgon. Bäst att sitta hemma och göra klart, så slipper man bli avbruten hela tiden.

I söndags var det återigen dags för gymnastikuppvisning i Nordstan för dottern. Hon tycker verkligen att det är kul, fastän hon har, enligt mig, för höga krav på sig själv. Hon tycker att hon är dålig och inte kan vissa övningar, men när det väl kommer till kritan så genomför hon det iaf och tycker på kuppen att det är riktigt roligt.
Till hösten ska även sonen få börja på gympa. Vi startar med det, så får vi se vad han vill syssla med sedan. Men som det är nu så bara längtar han tills han också får börja på gymnastiken. Tror att det blir bra för honom, så får han springa/leka av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback