Sjuuuuk....

I tisdags hade jag lite ont i halsen när jag vaknade och kände mig lite halvkrasslig. Inget med det tänkte jag, det går väl över under dagen. Men det gjorde det INTE! Det halsonda blev bara värre och värre och till slut hade jag så ont så jag spände hela käken och fick ont i huvudet på köpet. Under natten sov jag inte mycket och det var bara att konstatera att det bästa var att stanna hemma. Igår hade jag inte lika ont i halsen, men nu började förkylningen med tillhörande nästäppa komma fram. Sov rätt ok inatt, men vaknade med förskräckelse över att inte kunna öppna vänster öga. Ögoninflammation! Jag vet precis vem det är som smittat mig också. Underbare sonen som precis haft sin andra ögoninflammation på en månad. Dumma, dumma, älskade unge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback