Noll inspiration

Över två veckor utan någon som helst uppdatering här på bloggen!

Men jag kan meddela att de två senaste veckorna har sett ut ungefär som det tidigare åtta veckorna på 2009. Schema, schema och åter schema på veckodagarna för att sedan övergå till helger med barn och familj. Livet rullar på med andra ord. Nu börjar jag se ljuset i tunneln på detta schemahelvetet som varit. Nästa vecka kvar och sedan ska schemana till facket för granskning. Idag kom visserligen en "liten" formsvacka som yttrade sig i en lite tyken ton till fel person. Men det hela reddes ut och vi var överrens om att det hela var missförstånd och en dos stress som utlöste det.

Nu är det iäntligen helg och hela familjen har precis ätit lite kycklingklubbor med dipp, bröd, ölkorv och lite annat plock. Sonen har nu lagt sig och kvar uppe är dottern som vill se klart Let´s Dance. Imorgon ska barnen sova hos mina föräldrar och jag och sambon tänkte passa på att handla lite och även äta middag med ett par vänner. På restaurang! Det ni, det händer inte ofta nu för tiden.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback