Tisdag och vab

Är hemma idag också. Sonens utslag på huvudet har inte försvunnit, men det har blivit mindre (tror jag). Jag tror vi kommer vara hemma hela veckan. Det känns som det nu iaf. Idag kommer jag åka in till jobbet när sambon kommer hem, likadant imorgon. På torsdag har jag en utbildning som jag måste gå på) annars är sommaren och dess semesterscheman i fara...) och på fredag kan mamma passa honom. Alltså så löser det sig ganska bra och vi behöver bara ta ut 2 dagars vab totalt denna veckan.

Vi får se hur det blir, måste prata med sambon och även med vårdcentralen och se vad de säger. Om nu den på huvudet är en svinkoppa så ska han ju inte till dagis så länge den inte har torkat ut. Men om det nu inte är en koppa? Hur ska vi veta? Inte ens läkaren vara ju säker på det. Nu är väl iofs risken att det är en svinkoppa större än att det inte är det, därav stannar vi nog hemma hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback