Vart tog solen och värmen vägen?

Nu skiner visserligen solen ute, men det blåser och är inte direkt vad jag kallar varmt. Hela veckan har det regnat på morgonen för att sprick upp på eftermiddagen, så man ska väl inte klaga. Lite sol har det varit. Men jag vill ju ha det vädret vi hade för en vecka sedan! Nå väl, det kommer väl tillbaka tids nog...

Idag har jag arbetat hemifrån, det är skönt att kunna göra det ibland. När det gäller sådant jag håller på med just nu, (bara sitta och mata in information) så får jag betydligt mer gjort när jag sitter här hemma än vad jag får om jag suttit på jobbet. Nu tar jag en paus, ska nog gå ut och ta en promenad för att få lite frisk luft, men sedan sätter jag mig nog en stund till vid jobbdatorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback