Buzzar för Dove

För ett bra tag sedan anmälde jag mig som buzzador efter ett tips från en kompis och nu gör jag min första kampanj. Den är för Dove VisibleCare. Jag fick hem ett paket med 12 små Dove flaskor som jag skulle ge till vänner och "buzza" för dem, dessutom fick jag även med en normalstor flaska till mig själv.

Dove VisibleCare innehåller två av hudens egna fuktighetsbevarande ämnen och sägs ge mjukare och smidigare hud efter bara 7 dagars användning och efter 3 ska resultatet vara synbart. Låter kanon, men fungerar det? Tja, jag har nu använt Dove VisibleCare i drygt 2 veckor och inte har jag blivit torrare iaf. Möjligen att huden faktiskt har blivit smidigare och fått lite mer lyster? Jag tycker sånt är svårt att bedömma i ärlighetens namn. Men, jag gillar Dove VisibleCare, gillar priset, gillar utseendet, gillar krämigheten, gillar doften (tyckte först den luktade lite väl mycket tuttifrutti(?)), men efter användandet så är doften inte lika stark och man luktar enbart fräscht. Inte för mycket inte för lite, bara fräsch och nyduschad. 

Min första buzzkampanj är inte klar här, jag ska under nästa vecka låta mina vänner tala om för mig vad de tyckte och sedan avlämna en rapport.

Nu, iväg till frissan så även håret får sig en uppfräschning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback